Oeuvres complètes de Rutebeuf, trouvère du XIIIe siècle, (Google eBook)

Front Cover
É. Pannier, 1839
0 Reviews
  

What people are saying - Write a review

We haven't found any reviews in the usual places.

Common terms and phrases

Popular passages

Page 375 - Damiete, viudrent devant l'ost toute la chevalerie au soudanc, et assistrent nostre ost par devers la terre. Le roy et toute la chevalerie s'armèrent. Je, tout armé, alai parler au roy, et le trouvé tout armé séant sus une forme «, et des preudommes chevaliers qui estoient de sa bataille 3 , avec li touz armés.
Page 435 - Biaus chevaliers, et preus , et sages fu Mainfrois, De toutes bonnes teches entechiés et courtois ; En lui ne faloit riens , fors que seulement fois ; Mais ceste faute est laide en contes et en roys. En son demaine avoit , com sires n'iert pas drois , Le regne de Sezile et Puille , outre le pois De toute sainte église ; et menoit son gabois De le venue au conte et de tous les Franchois; Et si faisoit gaitier les passages destrois , Qu'il n'estoit ens trouvés chevaux ne palefrois 290.
Page 256 - Salerne, qui fait cuevre120 chief de ses oreilles, et li sorciz li pendent a chaainnes d'argent par desus les espaules ; et sachiez que c'est la plus sage dame qui soit enz quatre parties dou monde. Ma dame si nos envoie en diverses terres et en divers païs, en Puille, en Calabre, en Tosquanne, en Terre de Labour, en...
Page 25 - M'a Diex doné, li rois de gloire, Et povre rente, Et froit au cul quant bise vente : Li vens me vient, li vens m'esvente Et trop sovent Plusors foïes sent le vent.
Page 335 - Si sai bien faire frains à vaches Et ganz à chiens, coifes à chièvres. Si sai faire haubers à lièvres, Si forz qu'il n'ont garde de chiens. II n'a el monde, el...
Page 3 - Et en mon lit n'a fors la paille. Sire, je vos fais a savoir Je n'ai de quoi do pain avoir. A Paris sui entre touz biens Et n'ia nul qui i soit miens.
Page 275 - Mais quanque li sires voloit, Nuns de ces sers ne s'en doloit ; Cil ot mueble, ce fut de dete , Car qui trop despent, il s'endete. Un jour grant compaignie avoit Li preudons, qui toz biens savoit, Si...
Page 425 - ... finance dans le monde de l'Odyssée et de l'Enéide. Ce peuple de laboureurs et de pasteurs avait gardé sous toute domination quelque chose de l'indépendance antique. Il y avait eu jusque-là des solitudes dans la montagne, des libertés dans le désert ; mais voilà que le fisc explore toute l'île. Curieux voyageur, il mesure la vallée, escalade le roc, estime le pic inaccessible ; le percepteur dresse son bureau sous le châtaignier de la montagne ; on poursuit, on enregistre le chevrier...
Page 71 - Qui escille homme sanz reson, Je di que Diex qui vit et règne Le doit escillier de son règne. Qui droit refuse, guerre quiert ; Et mestre Guillaume requiert Droit et reson sanz guerre avoir.
Page 96 - Celui dites après mengier. Diex veut que vous l'alez vengier Sanz controver nul autre essoine, Ou vous lessiez le patremoine Qui est du sanc au Crucéfi.

Bibliographic information