Les comptes des bâtiments du roi, 1528-1571. Suivis de documents inéd. sur les châteaux royaux et les beaux-arts au XVIE siècle, recueillis par le marq. L. de Laborde [ed. by J.M.J. Guiffrey]. (Google eBook)

Front Cover
1877
0 Reviews
  

What people are saying - Write a review

We haven't found any reviews in the usual places.

Related books

Common terms and phrases

Popular passages

Page 266 - CHARLES, par la grâce de Dieu, roy de France , à tous ceux qui ces présentes lettres verront , salut. Comme...
Page 277 - Et afin que ce soit ferme chose et estable à tousjours, nous avons fait mettre nostre seel à ces présentes, sauf en autres choses nostre droit, et l'autruy en toutes. Donné à Paris ou mois de may, l'an de grâce mil quatre cens et vint cinq, et de nostre règne le tiers.
Page 277 - ... car tel est notre plaisir, et affin que ce soit chose ferme et stable à toujours nous avons faict mettre notre scel aux présentes, sauf en autre chose nostre droict et l'autruy en toutes.
Page lviii - DES ÉMAUX, BIJOUX ET OBJETS DIVERS exposés dans les galeries du Musée du Louvre, par M. de Laborde, membre de l'Institut, conservateur des collections du moyen âge, de la renaissance et de la sculpture moderne.
Page 193 - Rochetel , paintre , pour avoir par luy fait douze tableaux de paintures de coulleurs sur pappier, chacun de deux pieds et demy, et en chacun d'iceux paint la figure de l'un des apostres qui sont les douze apostres de Nostre Seigneur, et une bordure aussy de painture au pourtour de chacun tableau, pour servir de patrons à l'esmailleur de Lymoges, esmailleur pour le Roy, pour faire sur iceux patrons douze tableaux d'esmail.
Page lix - Relation de l'état présent de la ville d'Athènes, ancienne capitale de la Grèce, bâtie depuis 3,4oo ans, avec un abrégé de son histoire et de ses antiquités (par le P.
Page 317 - ... féaulx les gens de nos comptes à Paris, ausquels nous mandons ainsy le faire sans aucune difficulté, car tel est nostre plaisir, nonobstant quelsconques ordonnances, us, styles, rigueur de compte, mandement ou deffense à ce contraire. Donné à Rouen, le xx1" jour de fevrier l'an mil cinq cens trente et ung, et de nostre regne le dix huitiesme.
Page 353 - Pilon quérir, fournir et livrer à ses propres cousts et despens, peine d'ouvriers et d'aydes, outils et toutes choses à ce nécessaires, fors et excepté le marbre qu'il conviendra, qui luy sera fourny et livré aux despens du Roy au lieu où il fera lesdits ouvrages, lesquels ouvrages il sera tenu rendre faits et parfaits, et polis...
Page 124 - FRANÇOIS, par la grace de Dieu, roy de France, à nostre amé et féal conseiller et thresorier de nostre espargne, maistre Jehan Duval, salut et dilection.
Page 403 - Charles par la grace de Dieu roy de France, à nos amez et féaulx conseillers...

Bibliographic information