BooksSitemapSciencePaleontologyB
Background to evolution in Africa by Walter W. Bishop, John Desmond Clark, Wenner-Gren Foundation for Anthropological Research - 1967 - 935 pages
Balearic prehistoric ecology and culture by William H. Waldren - 1982 - 773 pages
Baltic amber by Sven Gisle Larsson - 1978 - 192 pages
Barknåre and Lingnåre by Håkan Ranheden - 1989 - 78 pages
Barremian dinoflagellate cysts from southeastern France by Satish K. Srivastava - 1984 - 90 pages
Basic palaeontology by Michael J. Benton, D. A. T. Harper - 1997 - 342 pages
Basic Questions in Paleontology by Otto Heinrich Schindewolf - 1993 - 467 pages
Basic Questions in Paleontology by Otto Heinrich Schindewolf, Wolf-Ernst Reif - 1993 - 467 pages
Basic Questions in Paleontology by Otto Heinrich Schindewolf - 1993 - 467 pages
Basic structure and evolution of vertebrates by Erik Jarvik - 1980 - 337 pages
Bassin de la basse Loire by France. Service des topographies souterraines, Edouard Bureau - 1914
Bassin houiller de la Sarre et de la Lorraine by Paul Bertrand, Mines domaniales franc̜aises de la Sarre, Comité central des houillères de France, Université de Strasbourg. Service de la carte géologique d'Alsace et de Lorraine, Houillères du bassin de Lorraine, Saar Territory. Régie des mines - 1934
Bassin Houiller de la Sarre et de la Lorraine by Paul Bertrand, Mines domaniales franc̜aises de la Sarre, Comité central des houillères de France, Université de Strasbourg. Service de la carte géologique d'Alsace et de Lorraine, Houillères du bassin de Lorraine, Saar Territory. Régie des mines - 1932
Bassin houiller de la Sarre et de la Lorraine by Paul Bertrand, Mines domaniales franc̜aises de la Sarre, Comité central des houillères de France, Université de Strasbourg. Service de la carte géologique d'Alsace et de Lorraine, Houillères du bassin de Lorraine, Saar Territory. Régie des mines - 1930
Bassin houiller de Valenciennes by René Zeiller - 731 pages
Beitrag zur Paläontologie des Thüringer Waldes by Reinhard Richter - 1848 - 48 pages
Beitrage zur Kenntnis der Holzer aus der schlesischen Braunkohle by Richard Kräusel - 1913 - 56 pages
Beiträge zur Biostratigraphie von Hessen by Gerhard Becker, Christina Krause, Jürgen Schwarz - 1991 - 81 pages
Beiträge zur Flora der Vorwelt by August Joseph Corda - 1845
Beiträge zur Flora der Vorwelt by August Carl Joseph Corda - 1845 - 128 pages
Beiträge zur Flora der Vorwelt by August Karl Joseph Corda - 1845 - 128 pages
Beiträge zur Fossilen Flora by Christian Ernst Weiss, Johann Traugott Sterzel - 1884
Beiträge zur Fossilen Flora by Christian Ernst Weiss, Johann Traugott Sterzel - 1879
Beiträge zur fossilen flora ... by Ernst Weiss, Johann Traugott Sterzel - 1884
Beiträge zur fossilen Flora Schwedens by Alfred Gabriel Nathorst - 1878 - 34 pages
Beiträge zur Fossilen Flora: Die Gruppe der Subsigillarien, von E. Weiss: nach dem handschriftlichen Nachlasse des Verfassers vollende von J. T. Sterzel. 1893 by Christian Ernst Weiss, Johann Traugott Sterzel - 1876
Beiträge zur kenntnis der marinen mollusken im west-europäischen pliocänbecken by Pieter Tesch - 1912 - 95 pages
Beiträge zur kenntniss der bryozoen des Essener grünsandes by Spiridon Simonovich - 1871 - 70 pages
Beiträge zur Kenntniss der Bryozoen des Essener Grünsandes. Besonderer Abdr. aus d. Verhandl., Naturh. Verein d. preuss. Rheinlande u. Westphalens by Spiridon Simonovich - 1871
Beiträge zur Kenntniss der Fosilen bacillarien Ungarns by Josef Pantocsek - 1886 - 312 pages
Beiträge Zur Kenntniss Der Fosilen Bacillarien Ungarns: Süsswasser Bacillarien. Anhang: Analysen 15 neuer depôts von Bulgarien, Japan, Mähren, Russland und Ungarn. 42 pls. with explanatory text. 1905 by Josef Pantocsek - 1892
Beiträge zur Kenntniss der Kreide in den Südalpen by Georg Boehm - 1894
Beiträge zur Kenntniss der Tertiärflora der Provinz Sachsen by Paul Alexander Friedrich - 1883 - 305 pages
Beiträge zur kenntniss der tieferen zonen des unteren Lias in den nordöstlichen Alpen by Franz Wähner - 1891 - 291 pages
Beiträge zur Kreide-Flora by Oswald Heer - 1869
Beiträge zur liasischen flora von China by Hsing Chien Sze - 1931 - 85 pages
Beiträge zur nähern kenntniss der sächsisch-thüringischen braunkohlenflora by Oswald Heer, Carl Justus Andrae - 1861 - 32 pages
Beiträge zur Paläontologie by Robert Lauterbach, Gesellschaft für Geologische Wissenschaften der DDR. - 1978 - 122 pages
Beiträge zur Paläontologie, Stratigraphie und Palökologie - 1981 - 134 pages
Beiträge zur triasischen Fauna und Flora der bituminösen Schiefer von Raibl by Heinrich Georg Bronn - 1859 - 63 pages
Beiträge zur vorweltlichen Fauna des Steinkohlengebirges by August Goldfuss - 1847 - 26 pages
Beiträge zur vorweltlichen Fauna des Steinkohlengebirges by Georg August Goldfuss - 1847 - 26 pages
Bemerkungen über die aus mehreren Arten bestehende Familie der Hydrarchen, der größten und gewaltigsten Raubthiere der Urwelt by Albert C. Koch - 1850 - 32 pages
Benthic foraminifera from the Adriatic Sea by F. J. Jorissen - 1988 - 174 pages
Berliner geowissenschaftliche Abhandlungen by Freie Universität Berlin, Technische Universität Berlin - 1993
Berliner geowissenschaftliche Abhandlungen by Freie Universität Berlin, Technische Universität Berlin, Technische Fachhochschule Berlin - 1983
Berliner geowissenschaftliche Abhandlungen by Freie Universität Berlin, Technische Universität Berlin, Technische Fachhochschule Berlin - 1981
Berliner geowissenschaftliche Abhandlungen by Freie Universität Berlin, Technische Universität Berlin - 1980
Berliner geowissenschaftliche Abhandlungen by Freie Universität Berlin, Technische Universität Berlin, Technische Fachhochschule Berlin - 1980
Berliner geowissenschaftliche Abhandlungen by Freie Universität Berlin, Technische Universität Berlin, Technische Fachhochschule Berlin - 1979
Berliner geowissenschaftliche Abhandlungen by Freie Universität Berlin, Technische Universität Berlin, Technische Fachhochschule Berlin - 1978
Beschreibung merkwürdiger Kräuter-Abdrücke und Pflanzen-Versteinerungen by Ernst Friedrich Schlotheim (Freiherr von) - 1804 - 68 pages
Betulaceae by Karl Nagalhard - 1916 - 177 pages
Bibliografía paleobotánica argentina by Sergio Archangelsky, Luis Lezama, Ana Archangelsky, Museo Paleontológico Egidio Feruglio - 2000 - 83 pages
Bibliografías paleobotánicas by Reinhard Weber - 1985 - 100 pages
Bibliographia foraminiferum recentium et fossilium by Adalbert Liebus, Hans Ernst Thalmann - 1931
Bibliographie des sciences de la terre by Centre national de la recherche scientifique (France). Centre de documentation scientifique et technique, Centre national de la recherche scientifique (France). Centre de documentation, France. Bureau de recherches géologiques et minières - 1974
Bibliographie des sciences de la terre by Centre national de la recherche scientifique (France). Centre de documentation scientifique et technique, Centre national de la recherche scientifique (France). Centre de documentation, France. Bureau de recherches géologiques et minières - 1972
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 2002
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 2000
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 1999
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 1998
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 1997
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 1996
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 1995
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 1994
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 1993
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 1992
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 1990
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 1989
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 1988
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 1981
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 1980
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 1979
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 1978
Bibliography and index of micropaleontology by American Museum of Natural History, American Geological Institute - 1977
Bibliography and index of Paleozoic crinoids, 1942-1968 by Gary D. Webster - 1973 - 341 pages
Bibliography of fossil vertebrates by Alfred Sherwood Romer - 1962 - 1544 pages
Bibliography of fossil vertebrates, 1949-1953 by Charles Lewis Camp, H. J. Allison - 1961 - 532 pages
Bibliography of fossil vertebrates, 1964-1968 by Charles Lewis Camp - 1972 - 1119 pages
Bibliography of New Mexico paleontology by Barry S. Kues, Stuart Alvord Northrop - 1981 - 150 pages
Bibliography of publications relating to the collection of fossil invertebrates in the United States National Museum by John Belknap Marcou, Smithsonian Institution - 1885 - 333 pages
Bidrag til danmarks tertiaere og diluviale flora by N. Hartz - 1909 - 292 pages
Bidrag till Japans fossila flora by Alfred Gabriel Nathorst - 1882
Biochronologie quantitative by Christophe Boulard - 1994 - 259 pages
Biochronology and systematics of early Cretaceous radiolaria of the western Tethys by Ruth Jud - 1994 - 147 pages
Bioevents - 2005 - 191 pages
Biological type specimens in the New Zealand Geological Survey by New Zealand Geological Survey, Anne Ursala Enid Boreham, Ian W. Keyes - 1959
Biological, physical and chemical characteristics of the profundal zone of lakes by Symposium on Biological. Physical and Chemical Characateristics of the Profundal Zone of Lakes, Pallanza - 1955 - 530 pages
Biology and Quaternary environments by J. C. Guppy, Australian Academy of Science - 1978 - 264 pages
Biology and revised systematics of some late Mesozoic stromatoporoids by Rachel Wood - 1987 - 89 pages
Biostratigraphic studies of the Niagaran inter-reef formations in northeastern Illinois by Heinz Adolf Lowenstam - 1948 - 146 pages
Biostratigraphy of fossil plants - 1980 - 259 pages
Biostratigraphy of Jamaica by Raymond M. Wright, Edward Robinson - 1993 - 492 pages
Biostratigraphy of the Cache Creek Group Horsefeed Formation, Tagish and Tutshi Lakes Area, South-Central Yukon Territory and Northwest British Columbia, Canada by Lorraine Monnier Cavanaugh - 1980 - 710 pages
Biostratigraphy of the Tyee Formation (Eocene), southwest Oregon by Kenneth J. Bird - 1967 - 418 pages
Biostratigraphy, phylogeny and systematics of Paleocene trochospiral planktic Foraminifera by William A. Berggren, Richard DeWitt Norris - 1997 - 116 pages
Bivalves and bivalve habitats in the northern Red Sea by Martin Zuschin, Peter Graham Oliver - 2003 - 304 pages
Bodendenkmalpflege in Mecklenburg by Museum für Ur- und Frühgeschichte (Schwerin, Mecklenburg-Vorpommern, Germany) - 1986
Bodendenkmalpflege in Mecklenburg by Museum für Ur- und Frühgeschichte (Schwerin, Mecklenburg-Vorpommern, Germany) - 1968
Bodendenkmalpflege in Mecklenburg by Museum für Ur- und Frühgeschichte (Schwerin, Mecklenburg-Vorpommern, Germany) - 1965
Bodendenkmalpflege in Mecklenburg by Museum für Ur- und Frühgeschichte (Schwerin, Mecklenburg-Vorpommern, Germany) - 1962
Bodendenkmalpflege in Mecklenburg by Museum für Ur- und Frühgeschichte (Schwerin, Mecklenburg-Vorpommern, Germany) - 1958
Body mass in Cercopithecidae (Primates, Mammalia) by Eric Delson - 2000 - 159 pages
Bois fossiles du Mésozoïque du Maroc by Georges Choubert - 1969 - 184 pages
Bone sharps, cowboys, & thunder lizards by Jim Ottaviani - 2005 - 32 pages
Bosquejo de paleontologia colombiana by Gerardo Botero Arango - 1937 - 84 pages
Brachiopod morphology and genera by James Alan Thomson - 1927 - 338 pages
Brachiopoda by Charles Schuchert - 1896
Brachiopoda and biostratigraphy of the Silurian-Devonian Delorme formation in the District of Mackenzie, the Yukon by David G. Perry - 1984 - 243 pages
Brachiopodes de l'Ordovicien du Maroc by Vladimír Havlíček - 1971 - 135 pages
Brachiopods from the Lingle and St. Laurent limestone (Middle Devonian) of southern Illinois and southeastern Missouri by George H. Fraunfelter, John F. Baesemann - 1972 - 202 pages
Brachiopods of the order Orthida in Czechoslovakia - 1977 - 327 pages
Brakhiopody Pentamerida i Spiriferida Silura Ėstonii by М. П. Рубель - 1970 - 74 pages
Brasil: monumentos históricos e arqueológicos by Rodrigo Melo Franco de Andrade, Brazil - 1952 - 223 pages
Bravo brontosauro. Riflessioni di storia naturale by Stephen Jay Gould - 1992 - 272 pages
Breve antología by Florentino Ameghino - 1963 - 88 pages
Bridging Wallace's Line by Peter Kershaw - 2002 - 360 pages
British Fossil Brachiopoda by Thomas Davidson, Richard Owen, William Benjamin Carpenter - 2011 - 682 pages
British Fossil Brachiopoda by Thomas Davidson, Richard Owen, William Benjamin Carpenter - 2011 - 532 pages
British Fossil Brachiopoda by Thomas Davidson, Richard Owen, William Benjamin Carpenter - 2011 - 504 pages
British Fossil Brachiopoda by Thomas Davidson, Richard Owen, William Benjamin Carpenter - 2011 - 526 pages
British Fossil Brachiopoda by Thomas Davidson, Richard Owen, William Benjamin Carpenter - 2011 - 172 pages
British Fossil Brachiopoda by Thomas Davidson, Richard Owen, William Benjamin Carpenter - 2011 - 476 pages
British Lower Jurassic stratigraphy by M. J. Simms, Joint Nature Conservation Committee (Great Britain) - 2004 - 458 pages
British Middle Jurassic stratigraphy by B. M. Cox, M. G. Sumbler - 2002 - 508 pages
Brutkammern der Stenolaemata (Bryozoa) by Priska Schäfer - 1991 - 262 pages
Buffalo land by William Edward Webb - 1873 - 479 pages
Bulletin by University of Nebraska State Museum - 1976
Bulletin by University of Nebraska State Museum - 1975
Bulletin by Institut royal des sciences naturelles de Belgique - 1971
Bulletin by Musée royal d'histoire naturelle de Belgique, Institut royal des sciences naturelles de Belgique - 1971
Bulletin by Musée royal d'histoire naturelle de Belgique, Institut royal des sciences naturelles de Belgique - 1970
Bulletin by University of Nebraska State Museum - 1970
Bulletin by Institut royal des sciences naturelles de Belgique - 1970
Bulletin by Musée royal d'histoire naturelle de Belgique, Institut royal des sciences naturelles de Belgique - 1969
Bulletin by University of Nebraska State Museum - 1969
Bulletin by Institut royal des sciences naturelles de Belgique, Institut royal d'histoire naturelle de Belgique, Musée royal d'histoire naturelle de Belgique - 1969
Bulletin by Institut royal des sciences naturelles de Belgique - 1968
Bulletin by University of Oregon. Museum of Natural History - 1968
Bulletin by University of Nebraska State Museum - 1968
Bulletin by University of Nebraska State Museum - 1967
Bulletin by Institut royal des sciences naturelles de Belgique - 1967
Bulletin by University of Nebraska State Museum - 1967
Bulletin by Institut royal des sciences naturelles de Belgique - 1967
Bulletin by University of Nebraska State Museum - 1966
Bulletin by Musée royal d'histoire naturelle de Belgique, Institut royal des sciences naturelles de Belgique - 1966
Bulletin by University of Nebraska State Museum - 1966
Bulletin by Institut royal des sciences naturelles de Belgique, Institut royal d'histoire naturelle de Belgique, Musée royal d'histoire naturelle de Belgique - 1966
Bulletin by Institut royal des sciences naturelles de Belgique - 1965
Bulletin by Institut royal des sciences naturelles de Belgique, Institut royal d'histoire naturelle de Belgique, Musée royal d'histoire naturelle de Belgique - 1965
Bulletin by University of Oregon. Museum of Natural History - 1965
Bulletin by Musée royal d'histoire naturelle de Belgique, Institut royal des sciences naturelles de Belgique - 1964
Bulletin by Institut royal des sciences naturelles de Belgique, Institut royal d'histoire naturelle de Belgique, Musée royal d'histoire naturelle de Belgique - 1964
Bulletin by Institut royal des sciences naturelles de Belgique - 1964
Bulletin by Institut royal des sciences naturelles de Belgique, Institut royal d'histoire naturelle de Belgique, Musée royal d'histoire naturelle de Belgique - 1963
1 2 3