Mit mondanak mások - Írjon ismertetőt
Nem találtunk ismertetőket a szokott helyeken.
Más kiadások - Összes megtekintése
Gyakori szavak és kifejezések
alway anon Arcite armes body brother Chaucer child clerk coude Crist Custance dere deth doth doughter doun Emelie ende eyen faire fire frere gentil Goddes goth grace gret hast hath herd herte hire hold hond honour hous husbond John kepe king knew knight lady lest leve litel live lord lust maken manere n'is never noble nought olde owen Palamon peple poure pray quod sayd seen Seint shal shalt shuld sire Sompnour sone sorwe soule spake speke swiche tale tell tellen thee ther therfore Theseus thilke thin thing thise thou thought told toun trewe unto wedded whan wher wight wise withouten wives wold woman wood worthy yere yeve yonge
2. oldal - And specially, from every shires ende Of Engelond, to Caunterbury they wende The holy blisful martir for to seke That hem hath holpen whan that they were seke.
23. oldal - Thogh that I pleynly speke in this mateere, To telle yow hir wordes and hir cheere, Ne thogh I speke hir wordes proprely. For this ye knowen al so wel as I...
10. oldal - A CLERK ther was of Oxenford also That un-to logik hadde longe y-go. As lene was his hors as is a rake, And he nas nat right fat, I undertake, But loked holwe, and ther-to soberly.
6. oldal - Of court, and ben estatelich of manere, And to ben holden digne of reverence. But for to speken of hire conscience, She was so charitable and so pitous, She wolde wepe if that she saw a mous B 2 Caughte in a trappe, if it were ded or bledde. Of smale houndes hadde she, that she fedde With rosted flesh, and milk, and wastel brede. But sore wept she if on of hem were dede, Or if men smote it with a yerde smert: And all was conscience and tendre herte.
10. oldal - But al be that he was a philosophre, Yet hadde he but litel gold in cofre...
4. oldal - With lokkes crulle, as they were leyd in presse. Of twenty yeer of age he was, I gesse. Of his stature he was of evene lengthe, And wonderly deliver, and greet of strengthe.
1. oldal - And bathed every veyne in swich licour. Of which vertu engendred is the flour; Whan Zephirus eek with his swete breeth Inspired hath in every holt and heeth The tendre croppes, and the yonge sonne Hath in the Ram his halfe cours y-ronne, And smale fowles maken melodye, That slepen al the night with open ye, (So priketh hem nature in hir corages), Than longen folk to goon on pilgrimages...
3. oldal - In Lettow hadde he reysed and in Ruce, No Cristen man so ofte of his degree.
16. oldal - PERSONE of a toun: But riche he was of holy thought and werk. He was also a lerned man, a clerk, That Cristes gospel trewely wolde preche. His parishens devoutly wolde he teche.
277. oldal - is worth a bene; For wedlok is so esy and so clene, That in this world it is a paradys.