Œuvres de Georges Chastellain: Œuvres diverses

Front Cover
Joseph Marie Bruno Constantin Baron Kervyn de Lettenhove
F. Heussner, 1865 - Burgundy
0 Reviews
 

What people are saying - Write a review

We haven't found any reviews in the usual places.

Other editions - View all

Common terms and phrases

Popular passages

Page 13 - Pour venir au tiers membre qui fait le royaume entier, c'est l'estat des bonnes villes, des marchans et des gens de labeur, desquels il ne convient faire si longue exposition que des autres, pour cause que de soy il n'est gaires capable de hautes attributions, parce qu'il est au degré servile >. Le sue virtù sono l'umiltà e lo zelo, l'ubbidienza al re e la docilità ad accontentare i propri signori.
Page 229 - Entendoit à autruy raison , et louoit les bonnes , et telle fois les siennes conclurent tout : entendoit fort à son affaire ; estoit actif, laborieux par trop , et plus qu'il ne séoit à tel prince : soir et matin toudis en conseil : toudis en soin d'aucun grand cas , ou en finances, ou en faict de guerre , ou en provision du bien public. Perdoit peu d'heures , et travailloit fort gens : mesme soy se travailloit par oultrage.
Page 233 - ... de son debvoir. Il est prince chrestien , il a Dieu en ses yeux , et équité en courage : il a les fleurs de lis en son front, et en est tout surfondu : il ne monstreroit jamais son dedans contraire à son dehors : mais d'un aubergeon d'emprunt s'arme-1-on bien souvent, et laisse-1-on le sien sur la perche, à feinte, ettousdis vient-on bien à temps pour le reprendre.
Page 214 - Bohesmc ; roi de France Charles VI , du nom; en Angleterre, Henry, fils de Henry de Lencastre , qui travailla France. Cestuy duc en son commencement eut maint dur affaire encontre les François pour la mort de son père , et le para Dieu de victoire en bataille contre eux emprès Abbeville.
Page 325 - ... le remist en justice et en paix; le remist en ordre et en règle ; le repeupla d'hommes et de labeur ; le ramena à francise et à richesse ; et tout ce qu'il y avoit de mal, il l'extirpoit et le déchassoit dehors ; et tout ce qui estoit de profit , de gloire et de salut, tout y faisoit recroistre et renaistre par...
Page 208 - Souffle , Triton , en ta bucce argentine ; Muse , en musant en ta doulce musette , Donne louange et gloire célestine Au dieu Phébus à la barbe roussette. Quant du vergier où croist mainte noisette , Où fleurs de lys yssent par millions , Accompaigné de mes petitz lyons^ Ay combatu l'universel araigne Qui m'a trouvée par ses rebellions Lyon rampant en croppe de montaigne.
Page 210 - N'ayez jà peur que gendarme vous faille, Ne le commun qui tant vous craint et ame. Adventurez à ce coup corps et âme, II en est temps, ou à perte ou à gaigne.
Page 220 - ... semblant; tout y estoit à la nature de l'homme , le visaige à jugement de nobles mœurs , et les conditions à dignité de noble prince. Ne séoit à homme, fors à empereur ou roy , porter telle effigie que luy , telle image ne telle figure. Son semblant seulement le jugeoit empereur et valoit de porter couronne, seulement sur les grâces de nature : se monstroit en terre entre les princes comme une estoile au ciel ; et parloit son viaire,et sembloit disant : Je suis prince.
Page 219 - ... corps; maigre main et sec pied , et avoit plus en os qu'en charnure, veines grosses et pleines de sang; portoit le visage de ses pères de séante longueur; brun de couleur et estaint; nez non aquilin ; mais long; plein front et ample, non...
Page 225 - Le parement de cecy est honneste et juste ; car luy, le plus honneste du monde, le fit, ce maintiens-je, par honnesteté de courage : il avoit aucunes fois des accidens pour lesquels il s'esseuloit, et desquels aux valets , non aux nobles gens, il appartenoit le...

Bibliographic information