Annales de la Société historique et archéologique de Tournai, Volume 12

Front Cover
Société historique et archéologique de Tournai, 1908 - Tournai (Belgium)
 

What people are saying - Write a review

We haven't found any reviews in the usual places.

Contents


Other editions - View all

Common terms and phrases

Popular passages

Page 485 - Jehan, duc de Bourgoingne, conte de Flandres, d'Artois, et de Bourgoingne, Palatin, seigneur de Salins et de Malines; A...
Page 482 - Et afin que ce soit chose ferme et estable à tousjours nous avons fait mettre nostre seel à ces présentes, sauf en autres choses nostre droit et lautruy en toutes. Donné à Paris le XXIIe jour de juing, lan de grace mil IIIICXXIIII et de nostre règne le second.
Page 544 - Charles, par la grâce de Dieu roy de France, à tous ceulx qui ces présentes lettres verront, salut. Comme...
Page 528 - En tesmoing de ce, nous avons fait mettre notre seel à ces présentes. Donné en nostre ville de Bruges, le vc jour de may l'an de grâce mil quatre cens vint et six.
Page 526 - Phelippe duc de Bourgoingne, conte de Flandres, d'Artois et de Bourgoingne, palatin seigneur de Salins et de Malines à tous ceulx qui ces présentes lettres verront salut.
Page 477 - France, à tous ceulx qui ces présentes lettres verront, salut. Savoir faisons que nous...
Page 478 - ... à ce contraires. En tesmoing de ce, nous avons fait mectre nostre seel à ces présentes. Donné en nostre ville de Louvain, le xvn* jour de janvier, l'an de grâce mil cincq cens et quatorze.
Page 115 - Couronne, à force de vouloir se ménager et s'agrandir entre le roi de France, le roi d'Angleterre et le duc de Bourgogne, n'avait réussi qu'à offenser de tous côtés.
Page 477 - Voulans à ce pourveoir, afin d'en amender nostre dicte ville et forteresse, ausdiz supplians avons donné et octroyé, donnons et octroyons de grâce especial , par ces présentes...
Page 489 - En tesmoing de ce, Nous avons fait mettre nostre seel à ces présentes. Donné en nostre ville de Bruxelles, le XXIIII™...

Bibliographic information